×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تمدید تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ایران از سوی AFC

به گزارش ایسنا، کارگروه صدور مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در چهارمین جلسه خود که امروز برگزار شد، از اتحادیه‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به دلیل توانایی‌هایشان برای تطبیق سیستم‌های مجوز باشگاه‌هایشان با تغییرات فصل جدید رقابت‌های باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمجید کرده است.

مقررات به روز شده مجوز باشگاه های AFC (نسخه ۲۰۲۲) در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ لازم الاجرا شد که هنگام اعطای مجوز به باشگاه های شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های AFC از فصل۲۴-۲۰۲۳ به بعد قابل اجرا هستند.

حمد محمد الجنیبی مسئول صدور مجوز در سخنرانی افتتاحیه از تلاش‌های برخی کنفدراسیون ها در این زمینه تقدیر کرد.

الجنیبی گفت: من می خواهم از تلاش های جمعی برای بالا بردن سطح حرفه ای در فوتبال باشگاهی آسیا علی‌رغم چالش ها قدردانی کنم. مجوز باشگاه‌ها بیش از یک دهه پیش در آسیا معرفی شد و همچنان نقش مهمی در ارتقای استانداردهای ورزش ما در این قاره دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در طول این دوره تغییرات زیادی کرد و من مطمئن هستم که این تحولات، فوتبال آسیا را در مسیر درست هدایت خواهد کرد و موضع AFC را به عنوان یک کنفدراسیون نمونه مجدداً تایید خواهد کرد.
 
این گروه تصمیم گرفت که تعلیق اعمال شده برای کمیته مجوز باشگاه‌های فدراسیون فوتبال تاجیکستان را پس از اصلاح بیشتر نقص‌ها حذف کند.
 
در ادامه، کارگروه با تمدید تعلیق مجوز باشگاه‌های فدراسیون فوتبال ایران تا رفع تمام نواقص موافقت کرد.
  
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.