×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمدید خرید اوراق «کرونا» تا پایان اردیبهشت

تجارت گردان | تمدید خرید اوراق «کرونا» تا پایان اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  بازار سرمایه (سنا)، با شیوع گسترش ویروس کرونا در اواخر سال پیش، فرابورس ایران با اقدامی در جهت تامین منابع مورد نیاز برای پیشگیری، درمان و تحقیق در مورد کرونا از طریق بازار سهام به انتشار و عرضه دو نماد کرونا ۱ و ۲ پرداخت که قرار بود  این روند تامین منابع تا پایان فروردین ماه امسال ادامه داشته باشد، اما حالا و بر این اساس با پایان یافتن این مهلت، فرابورس ایران اعلام کرده مدت زمان مشارکت در پروژه تامین مالی جمعی با کمک ظرفیت‌های بازار سرمایه به مدت یک ماه دیگر و تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است.

شایان ذکر است، متقاضی این طرح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عامل آن فرابورس ایران است و در این اطلاعیه شرکت فرابورس از سهامداران درخواست کرده است، ضمن اهدای وجوه با خرید گواهی نیکوکاری از طریق سامانه معاملاتی فرابورس ایران از این طرح ملی حمایت کنند.

در این راستا دو نماد “کرونا۱” و “کرونا۲” بازگشایی شده است که در نماد “کرونا۱” اصل و منافع حاصل از مبالغ تامین شده به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می‌شود. در نماد “کرونا۲” نیز مبالغ تامین شده توسط امین سرمایه‌گذاری شده و منافع حاصل از آن به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: ارزش اسمی هر ورقه گواهی نیکوکاری ۱۰۰۰تومان است و مدت جمع‌آوری وجوه نیز از ۲۷ اسفند تا ۳۱ فروردین بود که این مهلت تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.