×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمدید پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علیرضا صالح در گفتگو با صدا و سیما،  درباره تمدید مهلت پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم افزود: از ۵ شهریورماه پذیره نویسی دومین صندوق سرمایه گذاری دولتی با نام پالایشی یکم شروع و در یک‌مرحله تمدید شد برای اینکه فرصت را از مردم نگیریم مهلت پذیره نویسی تاساعت ۲۴ یکشنبه  ۳۰  شهریور ماه تمدید شد.
وی با بیان اینکه هدف از عرضه صندوق‌های‌ای تی اف دولتی، ورود سرمایه‌های خرد مردم به بازار سرمایه است گفت: این هفته استقبال خوبی از این صندوق صورت گرفته و تاکنون در این صندوق بیش از ۸ هزار میلیارد تومان پذیره نویسی انجام شده است. 

صالح افزود: مجموع تخفیف صندوق ها‌ی ای تی اف دولتی (دارایکم و پالایشی یکم) تا سقف ۵ میلیون تومان است افرادی که از صندوق دارایکم دو میلیون تومان خریداری کرده اند می‌توانند تا سقف سه میلیون تومان از تخفیف صندوق پالایشی یکم بهره‌مند شوندو مابقی سهم تا سقف ۵ میلیون تومان به قیمت تابلو خواهد بود.
وی اضافه کرد: برای ثبت نام در این صندوق همه افراد داری کد ملی می‌توانند از طریق درگاه‌های بانکی وکارگزاری‌ها، اقدام کنند.
صالح ادامه داد: با توجه به تعهداتی که در امیدنامه و اساسنامه‌ی این صندوق وجود دارد تاریخ ۳۰ شهریورماه آخرین مهلت برای پذیره نویسی خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.