×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمرکز بر نیروی انسانی، عامل موثر در ارتقائ بهره وری منطقه ویژه خلیج فارس

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، حسن خلج طهرانی مدیرعامل سابق منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، امروز در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی، اعتماد به نیروی انسانی و ایجاد انگیزه در آنها را از عوامل موثر در ارتقائ بهره وری این شرکت عنوان کرد.

وی یادآور شد: نیروی انسانی، تکنولوژی و سرمایه از ارکان مهم برای دستیابی به ارتقائ بهره وری در سازمانها به شمار می رود. در این راستا، منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس برنامه هایی را برای انگیزش نیروی انسانی در دستور کار خود قرار داد که حفظ کرامت انسانی، فرصت اجرای ایده ها و رعایت شایسته سالاری از جمله این اقدامات هستند.

خلج طهرانی به ارتباط تنگاتنگ این شرکت با دانشگاه به منظور تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه اشاره کرد و گفت: در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اعتماد به مهندسان و کارگران بومی توانستیم با اجرای مهندسی معکوس، اجرای ایده های نوین و نیز تعمیر دستگاه های از کار افتاده به نتایج خوبی دست یابیم.

وی تعداد سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را ۴۵ مورد عنوان کرد و اظهار کرد: ۲۲ پروژه با ۱۳ هزار اشتغال مستقیم در این منطقه در حال تولید هستند. همچنین ۲۳ طرح نیز در حال اجرا بوده که تکمیل آنها اشتغال منطقه را به ۲۳ هزار نفر افزایش خواهد داد.

منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی با کسب عنوان پیشتاز بهره وری موفق به دریافت تندیس برنزین شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.