×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تمهیدات گسترده بانک ملی ایران در جهت مقابله با ویروس کرونا

تجارت گردان | تمهیدات گسترده بانک ملی ایران در جهت مقابله با ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک تمهیدات، خدمات، وظایف و اقدامات در راستای بکارگیری و سازماندهی ظرفیت‌های ملی برای مقابله با بیماری کرونا با هدف کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک و صیانت از سلامتی مشتریان‌ انجام داده است.

بانک ملی ایران در این راستا علاوه برکاهش ساعات کاری واحدهای خود، سقف برداشت و کارت به کارت برای کاهش مراجعه حضوری به شعب بانک ها از تمام دستگاه‌های خوپرداز را افزایش و زیرساخت ابزارهای غیر حضوری (از جمله سامانه بام، نشان پرداخت، پیام رسان بله و دیگر درگاه‌های اینترنتی) را گسترش داد.

هم‌چنین در اقدامی دیگر، تمامی کارت‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها به ‌پایان می‌رسید، بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب و به‌طور خودکار، تمدید شد، شمار ورود ناموفق رمزهای پویا به ۵ بار در روز افزایش یافت و تسهیلاتی به صاحبان کسب و کارها پرداخت شد.

از سوی دیگر، از آن‌جا که بانک‌ها به‌علت تماس بیش‌تر با اسکناس از حساسیت بیش‌تری در مقابل شیوع ویروس کرونا برخوردارند؛ اقدامات پیش‌گیرانه‌ای در این خصوص در دستورکار بانک ملی ایران قرار گرفت که از آن جمله می‌‌توان به اجرای روزانه عملیات ضدعفونی شعب، بررسی مداوم سلامت کارکنان، توزیع تجهیزات و بسته‌های بهداشتی و نیز طراحی و پخش بروشورها و کلیپ‌های آموزشی- بهداشتی در کانال‌های ارتباطی برای مشتریان و مراجعه‌کنندگان اشاره کرد.

این خدمات و تمهیدات، تنها بخشی از اقدامات بانک است که با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان و حفظ و ارتقای سلامت عموم جامعه است؛ همچنین همکاری و انجام اقدامات گسترده و موثر ادارات امور شعب بانک در سطح کشور و اجرای دستورالعمل ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها موجب شده نقش مهم و مؤثری را در مواجهه و کاهش شیوع بیماری کرونا در کشور بر عهده بگیرند.

بر این اساس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان البرز، جهت کنترل، ایمنی و افزایش بهداشت عمومی مشتریان درون شعب و همچنین خدمت رسانی بهتر کارکنان بانک اقدامات و دستورالعمل های ویژه و مهمی را انجام داده است. 

تشکیل جلسات متعدد ویژه کمیته پدافند غیرعامل، تهیه و ارسال مواد ضدعفونی مخصوص بانکداران، اندازه گیری روزانه درجه حرارت بدن همکاران و مشتریان، ضد عفونی روزانه ساختمان های ستاد و شعب و دستگاه های خودپرداز، الزام رعایت فاصله مطلوب و فاصله گذاری اجتماعی توسط مشتریان و مراجعین، استفاده از نوارهای ایجاد فاصله برای جداسازی فضای سالن مشتریان از باجه های بانکداران، ترویج بانکداری الکترونیکی در سطح ستاد و شعب و بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای استان برای ترویج بانکداری الکترونیک و استفاده از ظرفیت های دورکاری برای کارکنان را می توان از جمله اقدامات اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان البرز نام برد.

همچنین اهدای تجهیزات پزشکی به مبلغ یک میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به منظور استفاده در مراحل درمان بیماران مبتلا به کرونا، برگزاری جلسات متعدد به شیوه غیرحضوری به منظور ابلاغ پروتکل های مبارزه با شیوع کرونا و دستورالعمل های لازم از دیگر اقدامات و دستورالعمل های ویژه و مهمی است که این اداره امور شعب بانک به مرحله اجرا در آورده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.