×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ٢۵ تیرماه در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.
در این همایش که توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی های صورت گرفته با ٨٣٢ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای دومین سال پیاپی تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین ۸ ستاره دریافت کرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
پیام مهم سرآمدی این همایش نیز «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید» بود.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.