بانک سامان
به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.
بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق آزاد با داشتن ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری…
به مناسبت هفته قوه قضائیه، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، در…
مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» در مجمع عمومی سالانه این شرکت، کاهش چشمگیر توقفات، اصلاح…
مجمع عمومی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان با نماد بورسی «فخاس»، با تصویب تقسیم سود…
طی مراسم روز صنعت و معدن که به منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه…
رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع فولاد و مواد…