×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳
تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید

در این مراسم، کارگزاری بانک سامان (https://samanbourse.ir/) به واسطه رویکردهای نوین در ارائه خدمات نوآورانه و دیجیتالی نئوبروکر سامان به مشتریان خود، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. دکتر حمیدرضا مهرآور مدیرعامل و عضو هیئتمدیره کارگزاری بانک سامان با حضور در محل اجلاس تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت نمود.
به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک سامان و به نقل از دبیر اجرایی اجلاس رضایتمندی، پس از بررسی کمیته علمی به ریاست دکتر خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در بخش کارگزاری‌ها موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان گردید. شایان ذکر است بررسی و سنجش کمیته علمی در سه مرحله مختلف به صورت راستی آزمایی،ارسال مستندات و سپس حضور تیم هیئت علمی اجلاس در سازمان جهت بررسی نهایی و مستند سازی صورت پذیرفت.
از جمله شاخصهای گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروههای مختلف میتوان به سطح سرویسها و خدمات ارائه شده به مشتریان، بهرهوری، سودآوری و توجه به فناوری و نوآوری شرکت ها اشاره داشت.
شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمیترین شرکتهای زمینه ارائه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان کوشیده است همواره در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا نئوبروکر سامان درگاهی ویژه برای ارائه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانه‌های معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرش به صورت تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.