×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تنوع بیشتر و ارتقاء کیفیت ورق رنگی مخصوص لوازم خانگی در فولاد مبارکه

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگارایراسین اظهار داشت: فرآیند توسعه ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه شامل ۳۱ پلنت است که ۲۴ پلنت آن مربوط به واحدهای تولیدی و ۷ پلنت آن مربوط به واحدهای پشتیبانی است. اولین گام موفق سال جاری اتمام زودهنگام خط تاندم پنج قفسه‌ای بود که توانستیم ۲۴ ساعت زودتر از برنامه پیش بینی شده این خط راه اندازی کنیم و خوشبختانه اکنون تولید مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش می‌رود.

وی افزود: در روزهای ابتدایی راه اندازی خط تولید ورق‌های ویژه خودرو، ورق‌های خاص و حتی ورق رویه خودرو به تولید رسید. همچنین تصمیم داریم با بهینه سازی برنامه، افزایش تولید در سال‌های آتی، بهبود کیفیت و همچنین پایداری تولید را رقم بزنیم تا با انجام بهینه‌سازی‌های به موقع در صنایع فولادی بتوانیم در آینده پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشیم.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در پایان تصریح کرد: امسال گام نخست بهینه سازی در واحد اسیدشویی ۱ رقم خورد؛ از سوی دیگر نیز در این راستا ۱۲ عدد از جرثقیل‌های سقفی ناحیه نورد سرد بهینه سازی شد. همچنین تصمیم داریم با احداث خط تکمیلی تازه‌ای در فولاد مبارکه‌ در ناحیه نورد سرد تا پایان سال جاری، تنوع و میزان تولید ورق رنگی مخصوص لوازم خانگی را ارتقاء ببخشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.