×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تهدید دوباره رادوشوویچ در روز فتح بزرگ شاگردان «زیدان» در نیوکمپ

به گزارش ایرنا، در سومین روز از آبان، بسته ورزشی ایرنا تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.
بارسلونای خسته کننده؛ فتح بزرگ شاگردان «زیدان» در نیوکمپ
تیم فوتبال بارسلونا با نمایشی ضعیف و پرانتقاد در دیدار خانگی مقابل رئال‌مادرید با حساب سه بر یک شکست خورد تا همچنان در بحران باشد.
بقیه خبر را اینجا بخوانید.

علیپور: قصدی برای مدیرعاملی پرسپولیس ندارم
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه قصدی برای مدیر عاملی این باشگاه ندارد، گفت:‌ در این خصوص هیچ صحبتی با من نشده است و امیدوارم در روزهای آتی، فردی توانمند از سوی هیات مدیره برای این پست انتخاب شود. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

توقف دوباره منچسترسیتی در لیگ جزیره
تیم فوتبال منچسترسیتی در ادامه فصل پرفراز و نشیب خود در لیگ جزیره، برابر وستهم به تساوی یک بر یک رضایت داد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

رادوشوویچ: برای آخرین بار برای فسخ به پرسپولیس نامه نوشتم
دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تاکنون سه بار به باشگاه پرسپولیس نامه نوشتم و می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم اما این کار را نکردم و البته این آخرین نامه من برای فسخ قرارداد خواهد بود. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران معرفی شد
نصرالله پریچهره با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران منصوب شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: هیات مدیره پرسپولیس درباره رسول‌پناه تصمیم‌گیری می‌کند
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای «مهدی رسول‌پناه» گفت: براساس قوانین و اساسنامه باشگاه پرسپولیس این استعفا باید در نخستین جلسه هیات مدیره مطرح و پس از پذیرش آن، نسبت به تعیین مدیر عامل جدید تصمیم‌گیری شود. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

ملی‌پوش تیراندازی: بزرگ‌ترین آرزویم کسب مدال المپیک است
تیرانداز جوان ایران، گفت: بزرگ‌ترین آرزوی ورزشی‌ام کسب مدال المپیک است و با وجود همه مشکلات احساس می‌کنم به مدال المپیک بسیار نزدیک هستم. متن این خبر را اینجا بخوانید.

ارجاع پرونده دوپینگ‌ وزنه‌برداران به کمیته بین‌المللی المپیک
گزارش وادا (سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) در خصوص دستکاری نمونه‌های دوپینگ وزنه‌برداران در فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به کمیته بین‌المللی المپیک ارجاع شد. متن خبر را اینجا بخوانید.

شفاف‌سازی کمیته تعیین وضعیت درباره فسخ یکطرفه قراردادها
رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: براساس قوانین فیفا اگر ۲ ماه حقوق یک بازیکن پرداخت نشود، باید اخطاری ۱۵ روزه بابت حسن‌نیت به باشگاه بفرستد و سپس قراردادش را فسخ کند. مقررات نقل و انتقالات ایران مربوط به سال ۹۶ است.  بقیه خبر را اینجا بخوانید.

تیم شطرنج ایران از رسیدن به فینال آسیا بازماند
تیم ملی شطرنج ایران با شکست برابر استرالیا از رسیدن به فینال رقابت‌های آنلاین قهرمانی آسیا بازماند. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.