×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
توزیع ۲۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی مناطق محروم لرستان + عکس

تجارت گردان | توزیع ۲۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی مناطق محروم لرستان + عکس

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، در مراسمی باحضور حجت الاسلام سیداحمد شاهرخی نماینده، ولی فقیه در استان لرستان و محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، ۲۲۰۰ بسته لوازم بهداشتی ضدکرونایی جهت توزیع درمناطق محروم تحویل نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی شد.

محمد ترکمانه درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب که توزیع این اقلام در سراسر کشور انجام میشود گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر بسیج تمام امکانات ستاد برای مقابله با کرونا، ۹۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط بنیاد احسان به سراسر کشور ارسال شد.

وی افزود: از این تعداد ۲۲۰۰ بسته توسط نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام از امروز در استان لرستان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد احسان با تأکید براین نکته که اقدامات ستاد دراستان لرستان محدود به توزیع این بسته‌ها نیست، گفت:راه‌اندازی ۱۲ کارگاه تولید ماسک بهداشتی و تولید ۱۲۰ هزار ماسک، ارسال تجهیزات لجستیکی و اقلام بهداشتی جهت ضدعفونی اماکن و معابر عمومی شهر‌ها و روستا‌های استان توسط گروه‌های جهادی، حمایت از ۱۴ نانوایی و توزیع نان رایگان در مناطق محروم، حضور ۱۵ پزشک جهادی لرستان در سامانه سراسری ۴۰۳۰ و پاسخگویی به ۸۰۰۰ نفر در روز درخصوص ابتلا به کرونا، ازجمله اقدامات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در این استان است.

ترکمانه خاطرنشان کرد: هم اکنون از ۱۳۰ گروه جهادی، مردمی و مدافع سلامت با تمام امکانات‌مان حمایت میکنیم و قطعا تا ریشه کن شدن مشکلات در کنار مردم خواهیم ماند.

تجارت گردان | توزیع ۲۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی مناطق محروم لرستان + عکس
تجارت گردان | توزیع ۲۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی مناطق محروم لرستان + عکس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.