×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توسعه‌پوشش، هوشمندسازی، توسعه‌خدمات، صیانت مالی از بیمه‌شدگان و مبارزه با فساد را با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در وبینار مدیران ستادی و استانی سازمان تامین اجتماعی با تبریک میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) و فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: “در دولت مردمی سیزدهم تلاش گسترده‌ای برای بهبود و ارتقاء خدمات سازمان تامین‌ اجتماعی به جامعه تحت پوشش صورت گرفته و از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد برنامه‌های تحولی و خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود. از مدیران و کارکنان واحدهای اجرایی تامین اجتماعی سراسر کشور که در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و شعب سراسر کشور در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم برای جلب رضایت جامعه، جانانه و مخلصانه مشغول تلاش هستند، تشکر می‌کنم.”
دکتر موسوی افزود: “برنامه تحولی سازمان تامین اجتماعی برای سال آینده طراحی شده است. مفاهیم تحول، عدالت و اعتماد از ابتدای کار مبنای برنامه‌ریزی‌های ما در سازمان تامین اجتماعی بوده است و بر این اساس در سال آینده توسعه پوشش، هوشمندسازی، توسعه خدمات، صیانت مالی از بیمه‌شدگان، مبارزه با فساد و صیانت از اموال بیمه‌شدگان را در قالب برنامه‌های عملیاتی و با انسجام و هماهنگی پیش می‌بریم. آحاد جامعه باید تاثیر خدمات تامین اجتماعی را در زندگی خود تجربه کنند و روند بهبود و ارتقاء خدمات این سازمان را درک کنند. همه کارها و خدمات سازمان تامین اجتماعی با هدف رضایتمندی مردم انجام می‌شود و امیدواریم به لطف خداوند متعال سال جدید برای ملت شریف ایران سالی پربرکت و توام با گشایش و رونق باشد.”
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پایان جلسه از زحمات و خدمات رضا معینی، مدیر کل دفتر مدیرعامل و محمدرضا احمدی، مدیرکل دفتر بازرسی این سازمان که به مرحله بازنشستگی رسیده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.
در این جلسه معاونین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بیان گزارشی از فعالیت‌های واحدهای مختلف این سازمان در سال ۱۴۰۰ پرداختند و برنامه‌های معاونت‌ها را برای پیشبرد برنامه تحولی سازمان در سال ۱۴۰۱ تشریح کردند. همچنین تعدادی از مدیران ستادی و مدیران بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استانها نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.