×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور ادامه دارد

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی سفر به استان خراسان رضوی ازمرکز دیتا سنتر مستقر در اداره کل پست این استان بازدید کرد. 
وی طی نشستی با  محمدرضا شفیعی مدیر کل پست استان و علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور ادامه دارد.
انصاری ادامه داد؛ تحقق کامل اهداف عملیاتی شبکه ملی اطلاعات و همچنین تحول دیجیتال و تحقق کامل خدمات دولت هوشمند از ماموریت های مهم وزارت ارتباطات است.
محمدرضا شفیعی مدیر کل پست استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از وضعیت پست استان و چگونگی ارائه خدمات، تقویت زیرساخت‌های شبکه پست را امری ضروری دانسته و افزود:بسیاری از روش‌ها در انجام  فرایندهای پستی باید اصلاح گردد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط‌ مدیران عالی شرکت ملی پست، خواستار تخصیص اعتبار لازم جهت تقویت تجهیزات در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری شده و تصریح کرد: با توجه به تعرفه های فعلی ارائه  بسیاری از سرویس ها زیان‌ده می باشد.
این مدیر پست گفت: سهم سرویس های پایه در ترافیک پستی اندک است و کمک جبران زیان از سوی دولت بایستی علاوه بر سرویس های پایه، معطوف به سرویس های جدید که مابه التفاوت قیمت و بهاء تمام شده آنها از مشتریان اخذ نمی گردد نیز باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.