به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، بر اساس قوانین جدید، تمامی بانکهای کشور ازجمله بانک سامان، برای افزایش امنیت تراکنشهای برخط و همچنین کاهش موارد جعل و کلاهبرداری، ملزم به توقف ارائه سرویسهای بانکی برخط برای آن دسته از مشتریانی شدند که از سیمکارت با مالکیت غیر برای دریافت خدمات بانکی استفاده میکنند. ازاینرو، این دسته از مشتریان در آینده نزدیک هنگام دریافت خدمات برخط بانکی، نظیر انتقال وجه کارت به کارت، حساب به حساب، پایا، ساتنا، پرداخت قبوض و خرید شارژ و همچنین دریافت رمز یکبارمصرف و پیامک واریز و برداشت وجه با مشکل روبرو خواهند شد.
بر این اساس، بانکها موظف هستند که در هنگام انجام این تراکنشها نسبت به تطبیق کد ملی صاحب حساب با مشخصات صاحب سیمکارت از طریق سامانه شاهکار اقدام کنند و در صورت وجود مغایرت، ارائه خدمات غیر حضوری به این دست از مشتریان تا زمان اصلاح مشخصات هویتی سیمکارت متوقف خواهد شد.
لازم به ذکر است که این دسته از مشتریان باید در اولین فرصت با در دست داشتن مدارک هویتی خود به همراه مالک اصلی سیمکارت به یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت و یا مرکز ارائه سرویس تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تملک سیمکارت خود اقدام کنند.
همچنین اگر امکان تغییر مالکیت سیمکارت برای این دسته از مشتریان وجود ندارد، آنها میتوانند از طریق اپلیکیشن موبایلت بانک سامان و همچنین مراجعه به یکی از شعب بانک سامان، نسبت به تغییر شماره تلفن همراه و ثبت شماره جدید تحت مالکیت خود اقدام کنند.
در همین ارتباط مرکز سامان ارتباط با شماره تماس ۰۲۱۶۴۲۲ داخلی ۲ در تمامی ساعات شبانهروز آماده پاسخگویی به پرسشهای احتمالی مشتریان است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید.
صبح روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارکنان…
با برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت پاکسان، عملکرد پنج ماهه این مجموعه بررسی و ارزیابی…
سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورقهای فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…
سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورقهای فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…
شرکت سامسونگ به تازگی و طی هفته گذشته نسل جدید لپتاپهای مجهز به هوش مصنوعی…
وزیر جهاد کشاورزی از کاهش کمسابقه تورم مواد خوراکی و آشامیدنی در اردیبهشت ماه سال…