×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
توقف تولید پراید بدون معرفی خودروی جایگزین با قیمت مشابه غیرقابل توجیه است

تجارت گردان | توقف تولید پراید بدون معرفی خودروی جایگزین با قیمت مشابه غیرقابل توجیه است


به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خانه ملتبا اشاره به ضرورت معرفی خودروی جایگزین پراید با قیمت مشابه، گفت: اگرچه در سال آینده خط تولید پراید برای افزایش امنیت سرنشینان خودرو و مردم متوقف می شود اما باید به این نکته نیز توجه کرد که خودروی جایگزین نیز نمی تواند کیفیت و امنیت چندانی داشته باشد.

پراید و خودروی جایگزین آن برای استفاده در جاده ها مناسب نیست

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پراید و خودروی جایگزین آن برای استفاده در جاده ها مناسب نیست، افزود: در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت پراید، بسیاری از خانواده ها توان خرید این خودرو را نیز ندارند، تنها راهکار برای بهبود بازار چارچرخ ها، افزایش عرضه به بازار است تا قیمت ها تا حدودی تعدیل شود.

واردات خودروهای دست دوم یکی از راهکارهای افزایش عرضه به بازار

وی واردات خودروهای دست دوم با کیفیت عالی را یکی از راهکارهای افزایش عرضه به بازار دانست و اظهار کرد: با افزایش عرضه به بازار، قیمت خودرو کاهش می‌یابد و تمام مردم توانایی خرید خودرو را دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خودروی جایگزین پراید باید با قیمت مشابه به بازار عرضه شود و خودروسازان برنامه مناسبی برای این امر داشته باشند زیرا افزایش بهای خودروی جایگزین بیش از ۵ درصد توجیه پذیر نیست و موجب نگرانی مردم شده و شوک جدیدی به بازار چارچرخ ها وارد می کند./

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.