×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توقف پرسپولیس برابر حریف دسته اولی در دیداری دوستانه

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی بادران رفت که در نهایت با برتری ۲ بر ۲ برابر رقیبش متوقف شد.
محمد انصاری که پیش از این در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار داشت، از امروز به تمرینات تیم بازگشت تا کارش را با سرخپوشان دوباره آغاز کند. او امروز همراه امیر روستایی دیگر بازیکن مصدوم تیم نرم‌دوی کرد. انصاری که چندی پیش دچار پارگی رباط صلیبی شد، از اواخر آذرماه به تمرینات سرخپوشان بازخواهد گشت.

پیش از آغاز بازی فرهاد کاظمی سرمربی تیم بادران و یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس خوش‌وبش گرمی با یکدیگر داشتند. همچنین کلیه بازیکنان تیم بادران به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و با سرمربی سرخپوشان خوش و بش کردند.

سرخپوشان در نیمه نخست با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، سعید حسین‌پور، سید جلال حسینی، احسان حسینی، سعید آقایی، علی شجاعی، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، آرمان رمضانی و مهدی عبدی وارد زمین شدند.
در دقایق نخست بازی، پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه امید عالیشاه با فاصله کمی از کنار دروازه تیم بادران به بیرون رفت.
بازی تا آخرین دقایق نیمه نخست هم با تساوی در حال پیگیری بود که مهدی عبدی سرخپوشان را پیش انداخت تا این دیدار با برتری سرخپوشان در نیمه نخست به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم کمال کامیابی‌نیا، حامد لک و احسان پهلوان به جای آرمان رمضانی، رادوشوویچ و محمد شریفی وارد زمین شدند.
در دقیقه ۶۸ امید عالیشاه سانتری روی دروازه تیم بادران ارسال کرد اما این سانتر کوتاه در در ادامه راه به مدافع این تیم برخورد کرد و راهی دروازه شد تا پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر از حریف لیگ یکی خود جلو بیافتد اما ۲ گل بازیکنان بادران در دقایق ۷۶ و ۷۹ موجب شد تا این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه بیابد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.