×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تولید محصولات گوشتی، جدای از کارخانه می تواند با رعایت شرایط ویژه انجام گیرد

تجارت گردان | تولید محصولات گوشتی، جدای از کارخانه می تواند با رعایت شرایط ویژه انجام گیرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مصطفی معروف خانی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان محصولات گوشتی تهران در این خصوص گفت: مکان تولید باید با شیشه های مخصوص کاملا از محل توزیع جدا شود؛ به طوری که خریداران بتوانند تمامی مراحل تولید را از نزدیک ببینند، باید مکان کاملا استرلیزه  باشد تا محصولات کاملا بهداشتی به مصرف کنندگان عرضه شود.

معروف خانی در ارتباط با فعالیت اتحادیه گفت: اتحادیه محصولات گوشتی از سال ۱۳۷۲ تشکیل و با عنوان فروشندگان محصولات گوشتی شروع به فعالیت کرد، که البته تا قبل از تاسیس ، زیر نظرشرکت تعاونی تولیدکنندگان سوسیس و کالباس به مدیریت حمید موسوی فعالیت داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای تاسیس اتحادیه تاکنون، تمامی مشکلات و موضوعات را آقای سمنانی رئیس پیشین اتحادیه با شجاعت و درایت بر عهده داشت، ایشان تمام عمر خدمت خود را به این صنف در حال ارزش گذاری به اعضای  بود و همراه کار در کنار ایشان ، درس زندگی آموختیم. همه ما برایشان طول عمر با عزت را از خدای منان خواهانیم.

معروف خانی افزود: سال های زیادی است که در اتحادیه فعالیت دارم اما سه دوره در هئیت مدیره فعال هستم در دور اول خزانه دار در دور دوم نایب رئیس اول و اکنون مسئولیت اتحادیه را بر عهده دارم که به ترتیب آقایان؛ نقی اله یاری نایب رئیس- نادر اطلسی نایب رئیس دوم- حمید رضا هاشمی خزانه دار و امیر افشار دبیر اتحادیه هستند.

وی با اشاره به رسته های فعال در اتحادیه بیان داشت: اتحادیه در حال حاضر با دو رسته عمده و خرده فروشی محصولات گوشتی فعالیت می کند، در حال حاضر در تلاشم تا اتحادیه را به طور کامل بازسازی و به نوسازی تجهیزات اقدام نمایم از سوی دیگر سعی دارم تا سند اتحادیه را  به اداری تبدیل نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.