×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تولید نفت بی‌وقفه و پایدار است

تجارت گردان | تولید نفت بی‌وقفه و پایدار است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، «احمد محمدی» در گفت و گو با ایرنا با بیانه اینکه در همان روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور، ‌کمیته اضطراری مقابله با کرونا در مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شد،‌ ادامه داد: در دو محور اقدامات را طبقه‌بندی کردیم که در محور اول پشتیبانی، ‌پایداری و استمرار تولید به صورت ایمن را مدنظر قرار دادیم و تا این ساعت نیز وقفه‌ای در تولید نفت ایجاد نشده است.

وی افزود: ‌در محور دیگر اقدامات، مقابله و پیشگیری و توجه به بهداشت و مدیریت منابع انسانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته محمدی همچنین با انتشار ویروس کرونا مقابله کردیم و تصمیم بر آن شد تا افرادی که مشکل زمینه‌ای دارند از کار ترخیص شوند.

وی تعریف دورکاری برای برخی از کارکنان و همچنین گردشی کردن مشاغل را از دیگر اقدامات برای مقابله با کرونا دانست و افزود: تلاش کردیم تا طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: ‌با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی نیز ۱۵۰ محله اطراف تاسیسات این شرکت در ۵ استان گندزدایی و ضدعفونی شد و بسته‌های معیشتی و بهداشتی در این مناطق توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه کمیته اضطراری مبارزه با کرونا به صورت مستمر برگزار می‌شود، ادامه داد: اقداماتی که انجام دادیم باعث شد تا خلایی در تولید نفت پیش نیاید.

محمدی با تاکید بر اینکه ایمنی انسان‌ها و سپس ایمنی تاسیسات مهمترین مساله به شمار می‌رود، ‌گفت: با وجود رعایت این مسایل اما وقفه‌ای در تولید نبوده و کاهش تولید نفت نداشته‌ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.