×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تولید پتروشیمی غدیر به ۱۲۱ درصد ظرفیت اسمی رسید

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نقل از شستا رسانه، حسین صفاری در تشریح عملکرد تولید پتروشیمی غدیر در سه ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: سه ماه نخست امسال حدود ۳۴ هزار تن محصول تولید شد که تنها ۱۲ هزار تن به خردادماه اختصاص داشت و رکوردی تاریخی از بدو تأسیس و راه‌اندازی این شرکت پتروشیمی به‌شمار می‌رود.

وی با اعلام اینکه در شرایط کنونی با اجرای طرح‌های مختلف رفع موانع و گلوگاه‌های فنی و تولیدی، نسبت تولید به ظرفیت اسمی پتروشیمی غدیر به رقم بی‌سابقه ۱۲۱ درصد ظرفیت اسمی رسیده است، تصریح کرد: مقدار تولید سه ماه نخست ۱۴۰۱ به نسبت مدت مشابه پارسال ۴۶ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر همچنین با اشاره به ثبت رکورد بارگیری و بسته‌بندی روزانه ۱۱۰۰ تن محصول پتروشیمی در این شرکت پتروشیمی یادآور شد: در کنار حفظ و تثبیت تولید، اجرای برنامه‌های جدید رفع موانع و گلوگاه‌های تولید از یک سو و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای جدید با هدف افزایش سودآوری، تکمیل زنجیره‌های ارزش و افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار گرفته است.

صفاری با اشاره به برنامه ساخت کارخانه کلرآلکالی، از اجرای پروژه راه‌اندازی «برج خنک‌کننده» واحد «وینیل کلراید» و افزایش بهره‌وری خشک‌کننده واحد پی‌وی‌سی با کمک یک شرکت دانش‌بنیان به ظرفیت‌های بالاتر تولید خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.