×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تولید ۳۴.۵۹۹ میلیارد ریال حق بیمه در شرکت بیمه آسیا

تجارت گردان | تولید 34.599 میلیارد ریال حق بیمه در شرکت بیمه آسیا

به گزارش پایگاه خبری نقدینه و بر اساس آمار عملکرد شرکت بیمه آسیا که با نماد آسیا و با سرمایه ۲.۳۰۰ میلیارد ریال در بازار سرمایه فعال است، رشته های ثالث اجباری، درمان و بدنه بیشترین سهم را از حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی این شرکت به خود اختصاص داده اند.

بر این اساس، رشته ثالث اجباری با ۱۱.۸۲۵ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال، ۳۴ درصد حق بیمه تولیدی آسیا را از آن خود کرده است ضمن این که خسارت های پرداختی در این رشته با مبلغی معادل ۶.۶۵۴ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال، ۳۹ درصد از کل خسارت های پرداختی در این شرکت بیمه خصوصی شده است.

همچنین ۸.۵۶۴ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال از حق بیمه های تولیدی بیمه آسیا در رشته درمان به دست آمده که معادل ۲۵ درصد از کل حق بیمه های این شرکت تا پایان مهر ۹۸ است.

خسارت پرداختی بیمه آسیا در رشته درمان نیز ۴.۴۸۷ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال است که ۲۶ درصد از کل خسارت های پرداختی این شرکت بیمه محسوب می شود.

رشته بدنه خودرو از لحاظ حق بیمه و خسارت پرداختی در رتبه سوم رشته های بیمه آسیا قرار دارد به گونه ای که ۱۲ درصد از حق بیمه تولیدی و ۱۳ درصد از خسارت پرداختی شرکت متعلق به این رشته بیمه ای است.

بیمه آسیا از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه ۹۸ معادل ۳.۹۸۲ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال حق بیمه، تولید و ۲.۱۷۵ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال خسارت در رشته بدنه خودرو پرداخت کرده است.

رشته های بیمه زندگی نیز در مجموع ۸ درصد از حق بیمه ها و ۷ درصد از خسارت های پرداختی شرکت بیمه آسیا را تا پایان ماه هفتم سال جاری به خود اختصاص داده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.