×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
تکذیب اخراج دستیار توسط سرمربی چیپس کامل/ مدیر رسانه‌ای، مدیرعامل شد

محسن جنگی، سرمربی چیپس کامل مشهد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال و کسب ۲ شکست از ۲ دیدار ابتدایی تیمش عنوان کرد: متاسفانه ما شرایط خوبی نداشتیم و با بدترین قرعه موجود هم مواجه شدیم. برابر تیم خوب گهر زمین در سیرجان بازی داشتیم و این تیم هم انگیزه‌های زیادی برای ما داشت.

او ادامه داد: در بازی دوم نیز برابر مدعی قهرمانی قرار داشتیم و افتخارات مس سونگون هم نشان می‌دهد که بازی برابر چه تیم پرمهره و خوبی داشتیم. روند تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و حالا نیز با تغییر مدرعامل، اتفاقات خوبی در تیم فوتیال پیژس کامل خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل درباره حواشی پیش از دیدار با مس سونگون و اخراج دستیارش اظهار کرد: من این قضیه را از بیخ و بن تکذیب می‌کنم و اصلا چنین چیزی وجود نداشت. من نمی‌دانم چرا چنین حواشی را برای تیم ما در آستانه آن بازی مهم پیش آوردند اما آن خبر درست نبود و حتی اختلاف سلیقه هم وجود نداشت. اصلا بحث این که چه کسی را با خود به تبریز ببریم و چه کسی را نبریم، وجود نداشت و این‌ها ساخته ذهنی یک سری افراد است.

به گزارش ایسنا، پس از حواشی اخیر، مالک باشگاه چیپس کامل تصمیم به تغییر در مدیریت این تیم داد و بهمن هوشمند، مدیر رسانه‌ای این تیم را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.