×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تکمیل ۳۰ هزار واحد ناتمام مسکن مهر تا پایان آبان

تجارت گردان | تکمیل ۳۰ هزار واحد ناتمام مسکن مهر تا پایان آبان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایرنا،علی نبیان با اشاره به اینکه مراحل ساخت و تحویل مسکن مهر در ۶ استان به پایان رسیده است، اظهار کرد: حدود ۳۰ هزار واحد باقی مانده تا ۴ ماه آینده به اتمام رسیده و به افراد واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام دولت برای تامین مسکن مورد نیاز مردم در قالب طرح اقدام ملی مسکن، تصریح‌ کرد: برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه برای تامین ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور انجام شده است و روزانه پیگیر امور هستیم تا این مساکن قبل از اتمام کار دولت یازدهم در اختیار مردم قرار گیرد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه دولت در کشور زمین مورد نیاز برای احداث این واحدها را تامین کرده است، افزود: در برخی استان‌ها کارها با سرعت بیشتری در حال پیگیری است و در سایر استان‌ها نیز سعی می‌شود تا به کارها سرعت بیشتری ببخشیم و همه سعی خود را به کار بسته‌ایم تا این واحدها تا سال آینده تحویل متقاضیان شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار نفر در استان زنجان برای برخورداری از طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و یادآور شد: همه زمین مورد نیاز تهیه و با توجه به تاکید وزارتخانه در شرایط مطلوب در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت ولی باید به این نکته توجه کرد که متقاضیان تلاش کنند آورده مالی را با سرعت تامین کنند تا سرعت کارها بیشتر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.