×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در جام شهید فخری زاده

به گزارش حوزه ایثار وشهادت ایرنا ، رقابت‌های فوتبال یادواره شهدای هسته ای و دفاعی جام شهید حاج محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان که به دست عوامل رژیم صهیونیستی روز هفتم آذرماه جاری به شهادت رسید، با شرکت ۱۰ تیم از جمله پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در دو گروه برگزار می شود.

مسابقات فوتبال پیشکشوتان گرامیداشت هفته بسیج و یادواره شهدای هسته ای و دفاعی جام دانشمند شهید محسن فخری زاده با حضور  ورزشکاران تیم های سپاه حضرت محمد رسول الله (ص )‌، ‌پرسپولیس، استقلال، شاهین، ‌سایپا، مقاومت بسیج، بنیاد شهید، پاس ،‌راه اهن و هما برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها از روز یکشنبه ۱۶ آذرماه تا پایان ماه آذر در مجموعه ورزشی دوکوهه ۲ در پادگان حضرت ولیعصر عج سپاه تهران بزرگ انجام می شود.

در اولین روز این رقابت‌ها در روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه از ساعت ۱۳ تیم‌های استقلال تهران با سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و ساعت ۱۴و ۳۰ تیم های پاس و راه آهن به مصاف هم می روند .

روز دوشنبه ۱۷ آذرماه در دومین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ تیم های پرسپولیس تهران و هما و در ساعت ۱۴ و ۳۰ تیم های شاهیم و سایپا به مصاف هم می روند.

مسابقات نیمه نهایی در روز ۲۷ اذر ماه و رده بندی و فینال در روز ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

تصاویر دانشمندان هسته ای که با اقدام کور عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و همچنین شهدای گرانقدر حاج قاسم سلیمانی، حاج محسم فخری زاده و حاج حسین همدانی زینت بخش این مسابقات است.  

این رقابت‌ها با همکاری هیات فوتبال ، سازمان ورزش و پیشکسوتان ‌سپاه محمد رسول الله ( ص)‌ تهران بزرگ برگزار می شود. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.