×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
ثبت‌نام متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها در سامانه جدید

تجارت گردان | ثبت‌نام متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها در سامانه جدید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حمید قاسمی ده‌چشمه گفت: با توجه به استقبال متقاضیان و مالکان خودروهای عمومی از سامانه قبلی و نظر به اینکه مدیریت کاملی بر روند عملیات تبدیل و پاسخگویی به تقاضاهای مصرف‌کنندگان و صاحبان خودرو داشته باشیم، ثبت‌نام این افراد در سامانه جدید به آدرس GCR.NIOPDC.IR که در دامنه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تهیه شده است، انجام می‌شود.

وی گفت: از آنجا که سامانه جدید به زیرساخت‌های اطلاعاتی مثل ثبت احوال و شاهکار و… متصل است، صاحبان خودرو می‌توانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود که متعلق به مالک خودرو باشد به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.

قاسمی با بیان اینکه این سامانه به کارگاه‌های تبدیل و دوگانه‌سوز کردن خودروها متصل شده است، افزود: به این ترتیب افراد پس از ثبت‌نام، پیامکی را دریافت می‌کنند که به ترتیب زمان و محل سکونت مالکان خودرو عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.

قاسمی استفاده خودروهای عمومی از این خدمات را رایگان اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی صددرصد رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو در بر نخواهد داشت.

وی افزود: دوگانه‌سوز کردن خودروها علاوه بر تأثیری که بر اقتصاد خانوارها دارد ارزش خودروها را نیز افزایش داده و توصیه می‌کنیم مالکان خودروهای عمومی حتماً از شرایط پیش آمده استفاده کنند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره ثبت‌نام‌کنندگان سامانه قبلی نیز گفت: افرادی که پیش از این در سامانه قبلی ثبت‌نام کرده‌اند و پیامک‌های فراخوان برای آنها ارسال شده حتماً به این پیامک‌ها توجه و به سایت یا شماره تلفن‌هایی که در پیامک اعلام شده مراجعه کنند، زیرا در غیر این صورت نوبت آنها از دست می‌رود و افراد باید مجدداً ثبت نام کنند و در نوبت تبدیل قرار گیرند.

قاسمی افزود: هم‌اکنون همه کارخانه‌ها و مراکز تبدیل با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستند و با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که فراهم شده است روند دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی درباره دوگانه‌سوز کردن خودروهای شخصی نیز گفت: در این مرحله اولویت با خودروهای عمومی است، اما پس از این مرحله نحوه ثبت‌نام دیگر خودروها از جمله خودروهای شخصی نیز به ترتیب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.