×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ثبت رکوردهای جدید در شرکت پاکسان

تجارت گردان | ثبت رکوردهای جدید در شرکت پاکسان

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پاکسان نیوز، واحد محصولات صنعتی شرکت پاکسان موفق شد در خردادماه سال جاری با پشت سر گذاشتن رکوردهای پیشین خود با فروش ۵۸۵/۲ تن، به رقم ۲۶۱میلیون و ۶۵۴ریال دست پیدا کرد.

به دلیل اهمیت ویژه‌ای که تولید محصولات صنعتی به عنوان یکی از استراتژی ترین محصولات این شرکت از آن برخوردار است و با تاکیداتی که در تولید این محصولات صورت میگیرد شرکت پاکسان با تولید اسید سولفونیک، تگزاپون، گیلیسیرین، ‌اسید چرب، سوپکس و روغن سبزه سهم به‌سزایی در تولید و عرضه این محصولات به بازارهای داخلی دارد.

میزان فروش این محصولات در سال مالی ۲۰۱۹ حدود ۲۴۱میلیارد تومان و از لحاظ وزنی ۳۲۵۰۰تن بوده و در ۴ ماهه نخست سال میلادی ۲۰۲۰ میزان فروش این واحد از شرکت پاکسان به ۶۷میلیارد تومان و از لحاظ وزنی به ۸هزار تن رسیده و ۳۰درصد درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت پاکسان مربوط به محصولات صنعتی است.

همچنین گزارش شش ماهه سال مالی جاری حکایت از این دارد که این شرکت در بخش فروش محصولات صنعتی با فروش ۱۳هزار تن به ۱میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال دست یافت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶% رشد تناژی و ۵۰% رشد ریالی را در پی داشت.

شرکت پاکسان از بزرگترین شرکت تولیدکننده محصول مهمی همچون تگزاپون است که به صورت جدی تولید آن را دنبال می کند.

در تمام مراحل تولید، متخصصان و کارشناسان بسیاری در بخشهای مختلف بر روی تولید آن نظارت دارند و با دقت بسیاری مراحل مختلف تولید را رصد می کنند تا با استانداردهای روز دنیا تطابق داشته باشد.

اسیدچرب(درجه۱و۲)، گیلیسیرین (مورد استفاده در صنایع رنگ و رزین و غذایی و دارویی)، فوم حفاری، سوپلکس، اسیدچرب مرغداری‌ها، روغن سبزه(برای باغات انگور)، اسید سولفونیک،تگزاپون(مورد استفاده در صنایع شوینده) عمده محصولات صنعتی تولیدی شرکت پاکسان است.

توسعه بازارهای موجود و کشف بازارهای جدید از برنامه های واحد صنعتی شرکت پاکسان است تا بتواند در جهت کسب سهم بیشتر از بازارهای داخلی و جهانی گام بردارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.