×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ثبت رکورد تازه تولید در پتروشیمی لردگان/ رشد ۵۱۸ درصدی تولید/ سودآوری مطلوبی برای سهامداران «شلرد» رقم خواهد خورد

به گزارش تجارت گردان به نقل از شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، محسن محمودی درباره موفقیت این شرکت در تولید کود اوره طی ۳ماه نخست ۱۴۰۱ گفت: امسال با عنایت به شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌ها و اهداف پایه‌گذاری شده در این شرکت، عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب و تولید حداکثری است.
وی با اشاره به روند مناسب تولید در این مجتمع، اظهار کرد: با تولید تجمعی ۲۹۳ هزار و ۴۶۲ تن اوره و آمونیاک در سه ماهه بهار ۱۴۰۱ رشد ۵۱۸ درصدی تولید در این مجتمع نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
مدیرعامل شرکت کود شیمیایی اوره لردگان ادامه داد: با تولید ۶۱ هزار و ۶۱۵ تن کود اوره در خردادماه، رشد ۸۷۴ درصدی این محصول در بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در این شرکت ثبت شده که افتخار دیگری است که در پتروشیمی لردگان رقم خورده است.
محمودی با بیان اینکه شرایط تولید مساعد است و اتفاق‌های خوبی در حال رقم خوردن است، افزود: طی سال آینده با پرداخت بدهی‌های شرکت، پتروشیمی لردگان سودآوری خوبی را برای سهامداران و ذی‌نفعان رقم خواهد زد.
وی ثبت این نتیجه درخشان را حاصل تلاش و همدلی همه جهادگران پتروشیمی لردگان دانست و گفت: دست همه کارگران و تلاشگرانی که بی‌وقفه از جان و دل مایه می‌گذارند تا تولید در «شلرد» روبه‌جلو حرکت کرده و چرخی از چرخ‌های اقتصاد کشور به گردش درآید به گرمی می‌فشارم و از یکایک آن‌ها سپاسگزارم.
شرکت کود شیمیایی اوره لردگان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پترول است که ظرفیت تولید سالانه ۱۰۷۳ هزار تن اُوره و ۶۷۷ هزار تن آمونیاک را داراست و یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان محصولات جامد در هلدینگ خلیج‌فارس است.
گفتنی است، پتروشیمی لردگان هر ماهه سهمیه اوره جهاد کشاورزی را مطابق تعهدات اعلام شده اداره جهاد کشاورزی برای ارتقا و کمک به  بهبود سیستم کشاورزی ارسال می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.