×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«جان‌بها» داستانی درباره سربازان گمنام امام زمان(عج)

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا،‌ رمان «جان بها» به قلم سید مصطفی موسوی، از سوی انتشارات «کتابستان معرفت» منتشر شد. این رمان که درون‌مایه امنیتی دارد به سربازان گمنام امام زمان(عج)، وقایع آبان سال ۱۳۸۸ و تلاش ماموران امنیتی برای تامین امنیت حریم وطن می‌پردازد؛ تلاشی که گاه به بهای جان آن‌ها تمام می‌شود.

در مقدمه این کتاب آمده است: «آنچه در «جان‌بها» روایت می‌شود، ماجرایی پرهیجان، نفس‌گیر، درگیرانه و جاندار از روزهایی است که مأموران امنیت این کشور برای نگهبانی از مرز باورهایشان از سر می‌گذرانند؛ سربازان گمنامی که با زدن به دل خطر، پیچیده‌ترین چالش‌ها را پیش رو دارند و به مبارزه با مکارترین و بی‌رحم‌ترین دشمنان دور و نزدیک می‌روند.

«جان‌بها» قصه ابراهیم‌هایی است که همچون اسماعیل به مسلخ عشق می‌روند و برای باورهایی مبارزه می‌کنند که هنوز زنده  است و تأمین امنیت ما را به دنبال دارد.»

انتشارات «کتابستان معرفت» این کتاب را در ۱۵۲ صفحه  روانه بازار نشر کرده است.

«حبیب» به چاپ رسید

کتاب «حبیب» (مجموعه داستان کوتاه دفاع مقدس) که توسط “زهرا یگانه” نگاشته شده است چاپ و منتشر شد.

این کتاب ۵۲ صفحه‌ای  توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتشارات «صریر» چاپ و منتشر شد.

اگه شهید شدم، من رو بِبَر عقب

صورت آن بسیجی اسیر دست بسته در حافظه‌اش مانده بود و در دفتر مغز آشفته‌اش حکاکی شده بود. قد بلند، موهای لخت ریخته روی پیشانی، چشم‌های سیاه درشت و جذاب که برق می‌زد و گونه‌های برجسته به رنگ سبزه و پیکر خونین علی که افتاده بود روی زمین و تانک داشت نزدیک می‌شد به او؛ کاش می‌توانست چشم‌هایش را ببندد تا ادامه این تصویر را نبیند و فریادهای بی صدای خودش را نشنود و لبخند زیبای علی را می‌توانست از ذهنش محو کند به او گفته بود: اگه شهید شدم، من رو بِبَر عقب.

خاطرات یک آزاده در «محفل عشاق» خواندنی شد

کتاب «محفل عشاق» درباره خاطرات یک آزاده نیروهای کمیته در زندان های عراق نوشته شده است.

محفل عشاق نوشته سعید اسدی‌فر، به خاطرات اسماعیل حاجی بیگی، از رزمندگان دوران دفاع مقدس که به اسارت نیروهای بعثی درآمده بود، می‌پردازد.

این کتاب در فصل‌هایی با عنوان‌های «دوران کودکی و نوجوانی»، «فعالیت در تعاونی قبل از انقلاب»، «فعالیت در کمیته‌ها بعد از انقلاب»، «اسارت به دست دشمن»، «زندان‌های تنومه و زبیر و بغداد»، «اردوگاه موصل ۱و ۲»، «به آتش کشیدن اسحله‌خانه عراقی‌ها»، «طرح فرار از مرز سوریه»، «اردوگاه رمادیه، تونل وحشت»، «ترور علی رحمتی بزرگترین جاسوس عراقی‌ها»، «محفل عشاق»، «مسلمان شدن یک مسیحی در اردوگاه الانبار»، «بازگشت به میهن» و «عکس» تدوین شده است.

«نشر شاهد» کتاب «محفل عشاق» را با همکاری و حمایت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (مرکز امور ایثارگران) با شمارگان ۳‌هزار نسخه، قطع رقعی، ۲۱۰ صفحه، مصور روانه بازار نشر کرده است.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.