×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جایگاه محکم پرسپولیس در صدر جدول

تجارت گردان | جایگاه محکم پرسپولیس در صدر جدول

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  شبکه خبر،در آغاز هفته بیست و دوم این رقابت‌ها، دیشب سرخپوشان پرسپولیس در ورزشگاه شهرقدس ۳ به ۱ میزبان خود پیکان را شکست دادند و با ۵۰ امتیاز، موقعیت خود را در صدر جدول بهتر کردند. برای پرسپولیس، مهدی عبدی ۲ گل و علی علیپور یک گل بثمررساندند و تک گل پیکان را شهریار مغانلو وارد دروازه سرخپوشان کرد.
شهرخودرو در ورزشگاه امام رضاء مشهد ۲ به ۱ ذوب آهن اصفهان را از پیش رو برداشت و با ۳۸ امتیاز و یک بازی بیشتر از سپاهان، به رده دوم جدول صعود کرد. هر دو گل شهر خودرو را سعید صادقی به ثمررساند و برای ذوبی‌ها ایوان مارکوویچ گلزنی کرد.
تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر میهمانش نساجی مازندران با یک گل مغلوب شد و با ۳۷ امتیاز و یک پله نزول در رده چهارم ایستاد. تک گل نساجی را حسین زامهران در دقیقه ۳ وارد دروازه تراکتور کرد.
صنعت نفت آبادان با ۲ گل ِ رضا جبیره و محمود مطلق زاده مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسید.
دیدار شاهین شهرداری بوشهر با نفت مسجد سلیمان ۲-۲ مساوی خاتمه یافت. ابوالفضل رزاق پور و امین مشایخ برای شاهین و سجاد جعفری و عماد میرجوان برای نفت گلزنی کردند. در ادامه دیدار‌های هفته بیست و دوم، امشب از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل گهر سیرجان است و از ساعت ۲۱ فولاد خوزستان در اهواز رودرروی ماشین سازی تبریز قرار می‌گیرد و استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای سایپا خواهد بود.

تجارت گردان | جایگاه محکم پرسپولیس در صدر جدول

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.