×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | جزئیات الکترونیکی شدن قبوض برق از امروز

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، هادی مدقق مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هوشمند کردن کنتور‌های مشترکان برق گفت: هم اکنون تمامی درگا‌ه‌های دیجیتال و اطلاع رسانی  را برای انجام این کار فراهم کردیم به طوری که حتی در روستاهای محروم هم که دسترسی به تلفن همراه و اینترنت  امکان پذیر نیست  دفاتر ارتباطات روستایی بتوانند این فرآیند را برای روستاییان دنبال کنند.

او ادامه داد: ما برای سهولت هر چه بهتر فرآیند الکترونیکی شدن صدور قبوض برق  و آسایش هموطنان از تمام امکانات دیجیتالی استفاده می‌کنیم و فقط محدود به نرم افزار‌های شرکت های خصوصی در زمینه پرداخحت نیستیم تا بتوان هر چه بهتر روند حذف قبوض را در سراسر کشور عملیاتی کنیم.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر اضافه کرد: حذف قبوض کاغذی برق از اول مهر آغاز می‌شود و مشترکانی که تا به امروز ثبت اطلاعات نکرده اند باید اطلاعات خود را ثبت کنند.

مدقق با اشاره به اینکه برای پرداخت قبوض چندین روش وجود دارد، گفت: در روش نخست، ماموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه مشترک را دریافت و در سامانه ثبت خواهند کرد.

او بیان کرد: در واقع همه مشترکان در سطح کشور می‌توانند با ارسال شناسه قبض * ۱ که باید به زبان لاتین به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ برای سراسر کشور و سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ برای مشترکین تهرانی نسبت به ثبت شماره همراه خود در سامانه صدور قبض کشور اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر  اضافه کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در سراسر کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.