×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جزئیات نحوه برگزاری امتحانات مدارس

تجارت گردان | جزئیات نحوه برگزاری امتحانات مدارس

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صدا وسیما، وزیر آموزش و پرورش با تشریح جزئیات حضوری یا غیرحضوری بودن امتحانات مدارس،گفت: امتحانات پایه اول دوازدهم و دروس عملی مقاطع دیگر به شکل حضوری برگزار می شود.
آقای محسن حاجی میرزایی در گفتگوی زنده تلویزیونی افزود: امتحانات پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد برگزار می شود و تمام مسئولان برگزاری آزمون موظف به ضد عفونی محیط هستند.
وی افزود: دانش آموزان هم باید با ماسک وارد شوند و اگر کسی ماسک نداشت مدرسه به او می دهد.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما تمهیداتی به عمل آوردیم تا خطر بیماری متوجه دانش آموزان نشود و بررسی ها نشان می دهد اگر آزمون ها به شکل حضوری برگزار شود، برای مصالح عمومی مفیدتر است .
آقای حاجی میرزایی افزود: سایر امتحانات پایه متوسطه نیز به صورت غیرحضوری و براساس مجموع ارزیابی های که معلمان داشتند برگزار می شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از اسفند ۹۸ بسیاری از معلمان با دانش آموزان در ارتباط آموزشی بودند، همچنین دروس از طریق تلویزیون، شبکه اجتماعی شاد و کانال محتوای آموزشی برای معلمان و دانش آموزان ارائه شد.
وی افزود: فاصله ای هم برای رفع اشکال گذشتیم که فرصتی برای رفع اشکال بود،همچنین معلمان از طریق کار عملی و نشست هایی که برگزار کردند و ارزیابی عمومی، نمرات را اعلام می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.