×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جزئیات پرداخت وام صد میلیون تومانی ازدواج+ فیلم

تجارت گردان | جزئیات پرداخت وام صد میلیون تومانی ازدواج+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر،دانشمندی، مدیر اعتبارات بانک مرکزی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با بیان اینکه، بر اساس قانون و در سال جاری
کسانی که از تاریخ ۱ / ۱ / ۹۶ تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده اند می توانند درخواست وام بدهند افزود: برای هریک از زوجین مبلغ ۵۰ میلیون تومان با باز پرداخت هفت ساله در نظر گرفته شده است. 

دانشمندی در ادامه افزود: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۱۲۳ نفر این تسهیلات را دریافت کرده اند که مبلغ پرداختی آن‌ها ۵۳ هزار و ۸۸۸ هزار میلیارد ریال بوده است.

مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: در حال حاضر ۲۹۶ هزار نفر در صف انتظار و در مراحل مختلف دریافت وام هستند تا  تکمیل مدارک آنها انجام و تسهیلات به این افراد پرداخت شود. 

وی با اشاره به اینکه قانونگذار، اولویت پرداخت تسهیلات وام قرضه الحسنه را با پرداخت ازدواج تعیین کرده اند، گفت: هیچ محدودیتی از نظر تامین منابع برای پرداخت وام زوجین وجود ندارد، اما زوجین برای تکمیل مدارکشان باید تسویه کنند و اگر مدارک تکمیل و ضامن معتبر داشته باشند قطعا پرداخت وام به این زوجین صورت می‌گیرد.

دانشمندی با بیان اینکه سامانه ازدواج از سال ۸۸ راه اندازی شده است، افزود: زوجین با مراجعه به سامانه ازدواج بانک مرکزی می‌توانند مراحل مختلف پرداخت تسهیلات را پیگیری کنند.

وی افزود: زوجین با مراجعه به سامانه ازدواج بانک مرکزی  و ثبت نام و  مدارک لازم از جمله کدملی، تاریخ عقد و … را ثبت و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.