×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جزییات استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسرهزینه کنسلی

تجارت گردان | جزییات استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسرهزینه کنسلی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی معاون مسافری راه‌آهن جزییات طرح استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسر هزینه کنسلی از سوم اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۹ را به شرح ذیل اعلام کرد.

۱- مسافرانی که متقاضی تغییر تاریخ سفر خود هستند می توانند حداقل ۷۲ ساعت قبل از تاریخ حرکت خود با سامانه صدای مسافر راه اهن به شماره ۵۱۴۹- ۰۲۱ تماس گرفته و نسبت به هماهنگی و تهیه بلیت جایگزین برای تاریخ مورد نظر خود اقدام کنند.
۲- مسافرانی که قبل از تاریخ ۹۸/۱۲/۳ نسبت به خرید بلیت قطار اقدام نموده اند و متقاضی کنسلی آن می باشند، می توانند از تاریخ ۹۸/۱۲/۷ لغایت ۹۸/۱۲/۲۹ و حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از تاریخ حرکت قطار خود به مراکز مجاز فروش بلیت مراجعه و نسبت به استرداد بهای بلیت بدون کسر هزینه کنسلی اقدام نمایند.
۳- مسافرانی که قبل از تاریخ ۹۸/۱۲/۳ اقدام به خرید بلیت قطار نموده و در ۴ روز گذشته ( ۹۸/۱۲/۳ لغایت ۹۸/۱۲/۶) نسبت به استرداد بلیت خود اقدام کرده اند، می توانند از تاریخ ۹۹/۱/۱۶ به مدت یک ماه با مراجعه به مرکز استرداد کننده بلیت خود هزینه کنسلی کسر شده را دریافت نمایند.
۴- ارائه اصل بلیت و یا متن پیامک الکترونیک شده آن به همراه کارت ملی در زمان استرداد الزامی است.
۵-بلیت قطارهای مسافری که از تاریخ ۹۸/۱۲/۳ به بعد خریداری شده است، مشمول این طرح نبوده و استرداد آن بر اساس قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود و همه قطارهای مسافری طبق برنامه سیر خود را در خطوط ریلی کشور انجام خواهند داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.