×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«جشنواره فروش فوق العاده نوروزی» می تواند برای همه فعالان صنف موثر و مفید باشد/ هدف حمایت از مصرف کننده است

به گزارش تجارت گردان ، مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران از آغاز ثبت نام اعضای صنف در این طرح خبر داد و افزود: ثبت نام برای حضور در این طرح از امروز ۲ اسفند ۹۹شروع شده و تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت. اتحادیه جهت مشارکت بالغ بر ۱۳۰۰واحد صنفی با پروانه کسب صنف از طریق پیامک، ارسال اطلاعیه های فیزیکی، فضای مجازی و سایت اطلاع رسانی و راهنمایی های لازم را انجام است .

احمدی در ادامه بیان داشت: شرکت در این جشنواره کاملاً اختیاری بوده و قیمت اجناس کاملا با کارشناسی سود حداقلی تعیین می شود. واحدها می توانند لیست تخفیف مورد نظر خود را به اتحادیه ارائه و بعد از بررسی و تایید اتحادیه بر روی اجناس پیاده سازی و به مشتریان ارائه دهند.

وی با اشاره به مزایای اجرایی شدن جشنواره فروش فوق العاده نوروزی تاکید کرد: این جشنواره در صورت اجرایی شدن اصولی و صحیح، می تواند از جمله بهترین طرح هایی باشد که در چند سال اخیر با آن مواجه شده ایم و به می تواند جایگزین طرح فروش بهاره باشد. به نوعی عدالت محور خواهد بود و محدودیت شرکت کننده در یک مکان خاص را ندارد. حتی در مناطقی که بورس این کالا باشد، همه افراد می توانند شرکت کنند، چرا که هدف ما، حمایت از مصرف کننده است و تمام تلاش مان را در مسیر اجرایی شدن آن خواهیم کرد. بازرسی از این واحدها به طور جد از سوی اتحادیه های صنفی مربوطه و اتاق های اصناف انجام خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران گفت: هر واحد صنفی، یک نماینده فروش می شود و مردم با اعتماد و اطمینان از اینکه از نماینده طرح همگانی که نظارت کامل بر فروش آن هست، خرید می کنند. ما حامی مصرف کننده هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.