×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جشن وحدت در شرکت‌ پتروشیمی مروارید برگزار شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی شرکت‌ پتروشیمی مروارید؛ امام جمعه اهل تسنن شهرستان عسلویه در این مراسم با تبریک هفتۀ وحدت‌ و میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان داشتند که: ما همه مسلمانیم  و امت واحده هستیم و مشترکات زیاد داریم. شیخ ابراهیم محمدی با بیان اینکه رهبری در تمام سخنان بر وحدت‌ تاکید دارد اضافه کرد: رسول‌ واحد، قرآن واحد، قبله واحد، نماز ۵ وعده، حج در یک زمان و در یک مکان، روزه و خدای واحد بزرگ ترین مشترکات ما هستند و همه ما بر اینها پایبندیم.
ایشان همچنین افزودند: با هم‌بستگی و اخوت زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم .
امام جمعه اهل سنت عسلویه در پایان از برگزاری برنامه هفته وحدت در شرکت پتروشیمی مروارید  تشکر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌ جمعه جم نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دکتر غلامپور ر بابت برگزاری جشن هفتۀ وحدت عنوان داشتند مدیرعامل شرکت مروارید از نیروهای توانمند است و با حضور ایشان اقدامات‌ خوبی انجام‌ گرفته است که سرآمد آنها انجام مسئولیت های اجتماعی بوده است.
امام جمعه جم گفت: وحدت مثال زدنی در جنوب‌ استان داریم بزرگان اهل تسنن و شیعه در زمینه وحدت‌ اتفاق نظر دارند.
وی با بیان اینکه اتحاد برای دشمنان سخت است  و دشمن دنبال تفرقه است گفت: قرآن گفته بحث و مجادله کنید و تفرقه نداشته باشید.
ایشان در پایان از اجرای برنامه های خوب جشن وحدت‌ در شرکت‌ مروارید قدردانی کرد.
دکتر  اسدالله غلامپور مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید نیز با تبریک هفته وحدت‌ و همچنین سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص)  و امام صادق (ع ) بیان داشتند افتخار می‌کنیم امروز بتوانیم با وحدت‌ و همدلی، جشن وحدت‌ را برگزار کنیم.
دکترغلامپور با بیان اینکه قرآن می فرماید به ریسمان خدا چنگ بزنید و متفرق نشوید تأکید کرد: امروز دشمنان‌ دنبال تفرقه‌ بین شیعه و سنی است ‌.
وی با ذکر برخی آیات قرآن کریم ، احادیث و سیره پیامبر  پیرامون وحدت‌ به بیان نقشه های شوم دشمنان برای تفرقه پرداخت.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با بیان اینکه اختلافات بین شیعه و سنی کار دشمنان است تاکید کرد: آنها از این اختلافات بهره‌برداری می کنند نمونه‌ اختلاف افکنی اقدامات رژیم اشغالگر قدس است که‌ با تفرقه بین مسلمانان توانسته سرزمین فلسطین را غصب کند.
دکترغلامپور با بیان این مطلب که حق را با تعداد شناسایی نکنیم بیان داشت: وحدت‌ به معنای این است در اصول یکی و در برابر دشمنان کنار هم باشیم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید در پایان سخنان خود هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و بیان کرد عزت، استقلال، بزرگی و عظمت کشور مدیون‌ تلاش‌های بزرگانی است که در دفاع مقدس هشت ساله حضور یافتند .
وی اضافه کرد: به مناسبت این هفته‌ شرکت پتروشیمی مروارید ۵ نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران که‌ از نیروهای قراردادی هستند را استخدام‌ رسمی میکند.
گفتنی است قرائت قرآن، اجرای تواشیح و مولودی توسط مداحان اهل بیت و همچنین اجرای موسیقی محلی توسط گروه هیرون دیگر برنامه‌های جشن هفته وحدت‌ در شرکت‌ پتروشیمی مروارید بود که با حضور پرشور کارکنان شرکت برگزار گردید.
در پایان این مراسم نیز نماز جماعت ظهر و عصر به امامت شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل تسنن عسلویه در نمازخانه مجتمع پتروشیمی مروارید برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.