×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه بررسی و رفع مشکلات خدمات بیمه تکمیلی کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان

در این جلسه که مدیران منابع انسانی، امور مالی، ریاست HSE و کارشناسان شرکت نفت و گاز اروندان با نمایندگان بیمه دانا برگزار کردند مشکلات مطرح شده کارکنان در دریافت خدمات بیمه تکمیلی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و راهکارهای مختلف تسهیل و رفع مشکلات مصوب شد.

در ابتدای این نشست گزارش جامعی توسط مدیریت منابع انسانی در خصوص نحوه قرارداد بیمه دانا جهت ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان، تعداد شرکت های پیمانکاری معرفی شده به بیمه و تعداد افراد تحت پوشش بیمه قرار گرفته ارائه شد.
و در ادامه سه موضوع نحوه پرداخت حق عضویت بیمه سهم کارفرما و کارگر به بیمه گر، نحوه و زمان بازپرداخت هزینه های درمانی و بررسی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه و کیفیت خدمات آنها مورد یحث و گفتگو قرار گرفت.

عبدالامیر بابائی مدیر امور مالی شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه با مصوب کردن راهکاری در تسهیل نحوه پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پیمانکار بیان داشت: با رصد دقیق خدمات و دریافت نظرات پرسنل، تلاش باید کرد مشکلات ادوار گذشته در خصوص خدمات شرکت های بیمه تکرار نشود.

در ادامه اهم مشکلات پیش روی کارکنان در حوزه خدمات بیمه تکمیلی درمان از جمله؛ بازپرداخت طولانی مدت هزینه های درمانی، عدم ارائه خدمات مطلوب توسط مراکز طرف قرارداد با بیمه، شفاف نبودن فرآیند بازپرداخت هزینه های درمانی و همچنین راهکاری جهت تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتن کارکنان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در انتها نمایندگان بیمه دانا که به عنوان بیمه گر خدمات بیمه تکمیلی کارکنان شرکت ملی نفت در سال ۱۴۰۱ انتخاب شده اند با پاسخگویی به مسائل و ابهامات مطرح شده، تاکید به پرداخت هزینه های درمانی نهایتا تا ۲۰ روز کاری کرده و قول هایی همچون شفافیت و تسریع در بازپرداخت ها با ارائه سامانه برخط جهت بارگزاری اسناد درمانی و مشاهده فرآیند پرداخت آنها و همچنین افزایش مراکز درمانی تحت پوشش این بیمه در شهرهای خرمشهر و آبادان از اول تیرماه دادند.

گفتنی است این جلسه در ادامه پیگیری ها و تلاش های مدیریت منابع انسانی شرکت در مرتفع نمودن مشکلات پرسنل برگزار گردیده و با عنایت به اهمیت نقش و جایگاه نیروی انسانی به ویژه کارکنانی که در خط مقدم تولید مشغول به فعالیت می باشند اهتمام در مرتفع نمودن چالش های موجود ادامه پیدا خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.