×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه تبیین سند تحول تاپیکو به میزبانی نفت پاسارگاد برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد جلسه توجیهی سند تحول تاپیکو روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری به منظور تبیین سند تحول تاپیکو با حضور دکتر اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، در سالن اجتماعات نفت پاسارگاد برگزار شد.
دکتر سیفیان عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت‌های تاپیکو در این جلسه ضمن اشاره به اینکه تاپیکو یکی از بزرگترین هلدینگ‌های نفت و گاز کشور و بزرگترین هلدینگ شستا محسوب می‌شود گفت: شستا نیازمند یک تحول در مسیر حرکت هلدینگ‌ها است و به همین جهت سند تحولی تهیه و تدوین شده است و هریک از هلدینگ های زیرمجموعه شستا نیز چنین سندی در دست تهیه دارند.
به همین جهت در تاپیکو نیز به همت همکاران معاونت برنامه‌ریزی، سندی تهیه و تدوین شده است که در این جلسه تبیین می‌شود و اجزا و زوایای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در ادامه جلسه دکتر اسدزاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تاپیکو به تشریح سند تحول تاپیکو پرداخت.
وی با بیان این نکته که این سند به تبعیت از سند تحول شستا تدوین شده، گفت: سندی تحت عنوان سند تحول دولت مردمی است و وزارتخانه ها و سازمان ها نیز چنین سندی را ترسیم کرده اند.
وی افزود: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و همچنین شستا نیز این سند تهیه شده است.
دکتر سیفیان همچنین افزود: آنچه در شستا تدوین شده منشوری حاوی ۱۲ محور است که متناظر با این محورها برنامه های اقدام تعریف که در مجموع ۱۴۰ برنامه عملیاتی برای وضعیت مطلوب در ۵ سال آینده برنامه ریزی شده است.
اسدزاده ادامه داد: برای تدوین سند تحول تاپیکو منشور ۱۲ محوری شستا را مبنا قرار داده ایم و در سه افق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه های اقدام را ترسیم کردیم که در مجموع ۱۹۰ ماموریت برای تاپیکو تهیه شده است.
در پایان جلسه دکتر اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین به سوالات مرتبط با این سند پاسخ داد و به ارائه راهکارهایی برای بهره وری هرچه بیشتر از دارایی های شرکت های هلدینگ تاپیکو پرداخت و افزود: از طریق این سند می توان به برنامه ریزی برای هر یک از شرکت ها کمک کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.