×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه تولید مجتمع مس سونگون برگزار گردید

صبح امروز ۱۹ آبان ماه، جلسه تولید در مجتمع مس سونگون با حضور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت ملّی صنایع مس ایران و مهندس بیات ماکو مدیر مجتمع و مدیران ارشد این مجتمع برگزار گردید.

دکتر سعدمحمدی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران شرکت مس به جهت همت والای آن ها در امر تولید علی الرغم مشکلات جامعه از قبیل محدودیت های کرونا، قطعی برق و … تقدیر و تشکر نمود.

مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران با اشاره به افزایش میزان فروش شرکت افزود: در حال حاظر میزان فروش شرکت مس ۳% بیش از میزان تولید بود که اتفاق نادری بوده و رکورد بینظیر پارسال را زده ایم.

دکتر سعدمحمدی با اشاره به رکورد تولید امسال(در هفت ماه گذشته) افزود: میزان تولید امسال تا پایان مهرماه بیش از میزان تولید ۱۲ ماه سال گذشته است که آمار بسیار خوبی است و در کنار این میزان تولید، صادرات شرکت مس هم از جهت تناژی و عددی در وضعیت بسیار ایده آلی قرار دارد.

ایشان با اشاره به طرح های توسعه مجتمع مس سونگون ابراز امیدواری نمود در فاز اول شاهد ایجاد ۱۰۰ هزار تن کاتد باشیم که انشالله در مراحل بعدی به ۲۰۰ هزار تن هم ارتقا می یابد.

مدیرعامل شرکت مس در خاتمه سخنانشان با اشاره به ضرورت و اهمیت طرح های توسعه جهت حضور موفق در بازارهای جهانی گفت: این امر بدیهی است که برای حضور در بازارهای جهانی پیش رو با توجه به تعاملات و افزایش های روزافزون تقاضا در حوزه صنعت مس، باید برنامه ریزی جامعی داشته باشیم که شرکت مس در این راستا در تلاش است با سرمایه گذاری در طرح های توسعه بهترین شرایط ممکن از این بازارها را کسب نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.