×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر برگزار شد

تجارت گردان | جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزائی قائم‌مقام ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در این جلسه به بیان ضرورت احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر در کشور پرداخت و تصریح کرد: پایه و اساس عمل، توجه ویژه به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است که در قالب یک تلاش مردمی و جمعی زمینه آن در حکومت اسلام فراهم خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر باید دستگاه‌های اجرایی پای‌کار باشند و بر نهادینه کردن آن در این دستگاه‌ها تأکید داشته باشند.
قائم‌مقام ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه دشمن برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای نظام اسلامی دارد افزود: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی و اقتصادی، جنگ فرهنگی را علیه ملت ما آغاز کرده است که مقام معظم رهبری از آن به‌عنوان شبیخون فرهنگی یاد می‌کنند.

وی افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … عمومیت دارد و نباید آن را محدود نمود، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، ستاد احیا است و ما برای احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر باید پیگیری کنیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزائی با اشاره به رویکرد ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر به سمت مطالبه گری رفته است و این موضوع به‌عنوان اساس کار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قرارگرفته است.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام شورای امربه‌معروف و نهی از منکر بانک توسعه تعاون اهدا گردید.

بر این اساس سید باقر فتاحی به‌عنوان رئیس شورای امربه‌معروف و نهی از منکر، همت عنایتی به‌عنوان دبیر شورا، قاسم توکلی، حسن عاشقی و سید علی میرفخرائی به‌عنوان اعضا، شورا حکم اهدا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.