×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | جلسه معارفه مدیریت جدید اداره شعب استان گیلان برگزار شد

امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این مراسم گفت: نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان به شمار می‌رود و استان گیلان نیز به لحاظ دارا بودن ظرفیت در حوزه‌های مختلف از نیروی انسانی توانمند، متخصص و دلسوز بهره می‌برد.

وی افزود: استان گیلان از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش‌های کشاورزی و گردشگری برخوردار می‌باشد و ازنظر رتبه‌بندی استانی در بانک توسعه تعاون جز استان‌هایی می‌باشد که به مرحله بهره‌وری رسیده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اذعان داشت: برای رسیدن به جایگاه فعلی به‌عنوان جوان‌ترین بانک دولتی کشور تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است و امیدواریم به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای بتوانیم در اجرای رسالت‌های خود در جهت پیشبرد اهداف دولت و کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال گام‌های موثر و بیشتری برداریم.

در ادامه این نشست طاهرخانی مدیر شعب جدید بانک توسعه تعاون گیلان گفت: مشارکت سازمانی و کار جمعی در پیشبرد اهداف بانک یک اصل پذیرفته‌شده است به همین دلیل تلاش خواهیم کرد تا زمینه همگرایی و افزایش مشارکت در بهبود بهره‌وری کاری در اولویت برنامه‌های ما قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی در استان گیلان در خصوص اصلاح شاخص‌های بانک از طریق استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون و درنهایت سودآوری مطالبی را عنوان نمود.گفتنی است طاهرخانی تاکنون در مدیریت استان‌های مرکزی، قزوین و گلستان حضورداشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.