×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

تجارت گردان | جمالی: تنها هدف تحریم‌های اخیر آمریکا زنده نگهداشتن موضوع تحریم در ذهن مردم است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا گفت: تحریم‌های اخیر آمریکایی‌ها مضحک است. آنها می‌خواهند همچنان جنگ روانی ناشی از تحریم را زنده نگهدارند و مدام این موضوع را در ذهن مردم ایران تازه بگذارند. آنها دائما مواردی را تحریم می‌کند چون هدف ترامپ وجود پیوسته جنگ روانی با تحریم است.

وی با اشاره به تحریم بخش عمران کشور گفت: همه می‌دانند ما در بسیاری از حوزه‌ها صادر کننده هستیم. اخیرا در کشور بنگلادش یکی از با کیفیت‌ترین سدهای جهان را افتتاح کردیم و در کشورهای همسایه صادرات فنی داریم. لذا این نوع تحریم‌ها تنها شوی تبلیغاتی است.

جمالی گفت: ما در خیلی از فلزات تولیدات بالا داریم. تاکنون نشان داده‌ایم که جمهوری اسلامی از تهدید تحریم‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کرده لذا تحریم بخش عمرانی هم تنها جنبه روانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم بخش عمرانی تاثیری در قیمت مسکن نخواهد گذاشت، گفت: ما سیمان، آجر، میلگرد و فولاد را در داخل کشور تولید می‌کنیم. از طرف دیگر آنقدر خانه خالی در کشور وجود دارد که این تحریم‌ها نمی‌تواند نگرانی از این باب به وجود آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.