×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | جهانبخش، فرشته نجات آقای بد سلیقه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، تیم فوتبال برایتون شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ جزیره در خانه خود مقابل واتفورد به تساوی یک بر یک رسید. این نتیجه در حالی به دست آمد که برایتون در یک بازی ۶ امتیازی، با یک گل از میهمان خود عقب بود اما گل به خودی ماریاپا در دقیقه ۷۸ همه چیز را به تساوی کشاند.

این گل به خودی حاصل ارسال فوق‌العاده علیرضا جهانبخش بود. ستاره ایرانی برایتون پنج دقیقه بعد از حضور در زمین در دقیقه ۷۸ با یک ارسال تند و تیز مدافع واتفورد را به اشتباه واداشت و زمینه‌ساز تک گل تیمش شد.

با اینکه پاس گل به نام علیرضا ثبت نشده اما به هر حال همه کاره این گل او بود. با این اوصاف در حال حاضر جهانبخش در این فصل در ۶ مسابقه که تنها در سه مورد آن از ابتدا در ترکیب آلبیون بوده، توانسته روی سه گل تاثیر داشته باشد. این سه گل در بدترین شرایط ۲ امتیاز برای برایتون به همراه داشته و این تیم را از ۲ شکست نجات داده است.

برایتون با گل جهانبخش در برابر بورن‌موث پیش افتاد و سپس آرون موی در اواخر بازی فاصله را ۲ برابر کرد. اگر آن برد نبود برایتون پنجمین مسابقه بدون برد را سپری می‌کرد و جایگاه گراهام پاتر به شدت در معرض خطر قرار می‌گرفت. در بازی بعد هم علیرضا با یک سوپرگل به چلسی مانع از شکست تیمش شد. این بار نیز برایتون در آستانه یک باخت خانگی مقابل یکی از رقبای پایین جدولی خود بود و اگر این اتفاق می‌افتاد سومین باخت در ششمین بازی اخیر به ثبت می‌رسید اما علیرضا باز هم در نقش منجی ظاهر شد و نگذاشت سرمربی تیمش در آستانه اخراج قرار بگیرد.

نکته‌ای که وجود دارد این است که کیفیت بازی علیرضا به گونه‌ای است که می‌تواند بیشتر به میدان برود. در حال حاضر معدل نمره او علی‌رغم تعداد بازی‌های کمی که انجام داده ۷.۷ است اما گراهام پاتر همچنان خیلی سخت به ستاره ایرانی میدان می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.