×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
جهانبخش: یک ساعت با اسکوچیچ درباره طارمی صحبت کردم

به گزارش ایسنا و به نقل از OJOGO پرتغال، علیرضا جهانبخش بازیکن فاینورد گفت‌وگوی طولانی با سرمربی تیم ملی ایران داشت که در آبان ماه طارمی را از ترکیب خارج کرد. حالا این حال اختلاف حل شده است.

علیرضا جهانبخش در همین راستا گفت:‌ شاید کسی این را نداند اما من، کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی بیش از یک ساعت با سرمربی تیم صحبت کردیم تا مشکلات طارمی را حل کنیم. تمام تلاشمان را کردیم تا از این اتفاق جلوگیری کنیم اما سوءتفاهم های زیادی وجود داشت و هر کدام نظر خود را داشتند، این بار آن دو با هم صحبت کردند تا همه چیز حل شود، اینها چیزهایی است که نباید روی تیم ملی ایران تاثیر بگذارد.

با تایید رسانه های پرتغالی مهدی طارمی برای دو بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق و امارات به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است. تیم ملی ایران می تواند به راحتی در اوایل بهمن صعود خود را به جام جهانی قطعی کند. 

* مهدی طارمی گلزن‌ترین بازیکن لیگ پرتغال در سال ۲۰۲۱

این ملی پوش ایرانی ۲۰ گل به ثمر رساند که بیشتر از رقبای خود سفروویچ (۱۹)، پدرو گونسالوس (۱۷) و داروین نونیز (۱۷) بوده است. مهاجم پورتو در پیامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام این مساله را منتشر کرد که در سال ۲۰۲۱ در لیگ پرتغال بیشترین گل را  به ثمر رسانده است.

در پیام بازیکن ایرانی آمده است: از خانواده‌ام، همه دوستان و هوادارانم تشکر می‌کنم که در این دوره به من کمک کردند تا به این موفقیت برسم. ۲۰۲۱ در خاطره ها می ماند. طارمی که آخرین گل سال را برای پورتو به ثمر رساند، توانست شمار گل‌های خود را در سال جاری در لیگ به عدد ۲۰ برساند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.