×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
جهانگیری: مسوولان از آسیب‌دیدگان سیل غفلت نکنند

تجارت گردان | جهانگیری: مسوولان از آسیب‌دیدگان سیل غفلت نکنند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، اسحاق جهانگیری امروز (سه‌شنبه) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، افزود: حساسیت نسبت به مساله سیل دیروز و هموطنان سیل زده را به خصوص در هرمزگان، جنوب کرمان و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان از یاد نبریم.

جهانگیری تاکید کرد: مثل رخداد سیل نوروز پارسال همه مسوولان اجرایی، محلی و ملی، همه خیرین و نیکوکاران و همه نهادهای مدنی از آسیب دیدگان این حادثه غفلت نکنند.

«میثم جعفرزاده» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره آخرین وضعیت شبکه‌های آب و برق در مناطق سیل‌زده در استان‌های هرمزگان، بوشهر، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان گفت: سیل در استان هرمزگان به شبکه برق در ۱۲۵ روستا آسیب زده بود که منجر به قطع برق شده بود.  اکنون برق ۱۱۵ روستا با برطرف شدن مشکلات وارد مدار شده و تنها ۱۰ روستا باقی مانده که تا ۲۴ ساعت آینده وضعیت آنها نیز مشخص خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو ادامه داد: شبکه آبفای ۲۴ روستای این استان نیز خسارت دید که مشکل ۱۷ روستا برطرف شده و هفت روستا نیز به دلیل آسیب مسیرهای موصلاتی با قدری تاخیر کار رسیدگی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۳۵ روستا در استان کرمان دچار قطع برق شده است که اکنون حدود یکصد روستا دارای برق شده‌اند و ۳۵ روستا باقی مانده که با فروکش کردن سیلاب کار امدادرسانی سرعت خواهد گرفت.  تعدادی از دکل‌های برق دچار شکستگی شده که به دلیل شرایط سیلابی کار جایگزینی به کندی در جریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.