×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
جی‌میل سریع‌تر شد

 گوگل اعلام کرد جستجوی یک ایمیل قدیمی حاوی دستورالعمل‌هایی از طرف رئیس، نشانی دوست یا شماره جوایز خطوط هوایی شما بسیار آسان‌تر می‌شود.

این غول جستجوی اینترنتی، از انجام یک به‌روزرسانی هوش مصنوعی برای جی‌میل خبر داد و اعلام کرد ظرف ۱۵ روز آینده، کاربران نهایی، هنگام جستجوی ایمیل‌های دریافتی خود، “نتایج برتر” را مشاهده خواهند کرد که در بالای بخش “همه نتایج” نشان داده می‌شود. بخش جدید توسط مدل‌های یادگیری ماشین گوگل ارائه می‌شود که عبارت جستجو، جدیدترین ایمیل‌ها و سایر عوامل مرتبط را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مشخص کند کدام پیام‌ها، بهترین تطبیق را با درخواست جستجو دارند.

پس از اعلام سیاست جدید گوگل درباره حساب‌های جی‌میل غیرفعال، این جدیدترین تغییر استراتژیک برای سرویس ایمیل این شرکت است. گوگل در ماه مه اعلام کرد حساب‌هایی که به مدت دو سال استفاده نشده‌اند، به همراه محتوا و داده موجود در آنها حذف خواهند شد. گوگل در فوریه، عرضه رابط کاربری جدید جی‌میل برای همه کاربران را تکمیل کرد که شامل یک بازطراحی و تاکید این شرکت بر ابزارهای بهره وری دیگر بود.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، این تغییرات استراتژیک احتمالا همسو با اقدامات اخیر گوگل برای کاهش هزینه‌ها و برنامه‌های ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت برای “۲۰ درصد بهره‌وری بیشتر” است. در آخرین نشست اعلام درآمد آلفابت، مدیران شرکت مادر گوگل درباره برنامه‌های خود برای تخصیص منابع به حوزه‌هایی شامل هوش مصنوعی و جستجو صحبت کرده بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.