×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
حاجی میرزایی: مدرک تحصیلی دانش‌آموزان معرف ویژگی‌ آنها باشد

تجارت گردان | حاجی میرزایی: مدرک تحصیلی دانش‌آموزان معرف ویژگی‌ آنها باشد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «محسن حاجی میرزایی» عصر امروز در گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و معاونان آموزش متوسطه استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جلسات، تشریفاتی نیست؛ بلکه موضوع این جلسات بسیار جدی است که استمرار پیدا خواهد کرد لذا اهداف مشترکی داریم که باید در مورد آن صحبت کنیم.
وی افزود: از نظر دینی مأموریت اصلی ما عمل خوب انجام دادن است؛ لذا بر اساس کلام الله مجید، فلسفه خلقت، عرصه ای برای هنرنمایی انسان است و فلسفه مرگ و زندگی نیز عمل خوب و بد افراد است.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در بحث بهره وری، تشخیص درست و درست عمل کردن، بسیار مهم است، بنابر این در ارائه گزارش ها نباید بیش و پیش از آنچه در خصوص درست عمل کردن حرف بزنیم در مورد عملکرد خود سخن بگوییم.
حاجی میرزایی بر تبیین درست مأموریت ها تأکید و عنوان کرد: چه بسیار مجموعه هایی که فعالیت های بسیاری انجام می دهند اما ارتباطی به ماموریت آنها ندارد  و فلسفه انجامش، صرفا سابقه فعالیت ها در گذشته عنوان می شود.
وی اضافه کرد: هر مجموعه ای باید ابتدا، مقصد و هدف نهایی خود را مشخص کند تا در آن مسیر قدم بردارد؛ زیرا مجموعه ای که اهداف خود را تعیین نکند تلاش هایش بیهوده خواهد بود و پیشرفتی درآن مجموعه حاصل نخواهد شد.
حاجی میرزایی اظهار کرد: یکی از شاخص هایی که تعیین می کند عمل ما درست است یا خیر، پایبندی به ارزش هایی است که برای آن تلاش می کنیم؛ لذا تعیین ارزش ها برای هر دستگاهی، امری ضروری است. 
وزیر آموزش و پرورش گفت: مجموعه ای که نتواند بازخورد کارهایش را ارزیابی کند، پیشرفت نمی کند؛ ارزشیابی درست آن است که به ما کمک می کند و منجر به اصلاح و پیشرفت امور می شود.
وی با اشاره به پروژه مهر نیز گفت: موضوع پروژه مهر را مدیران کل با جدیت و حساسیت دنبال کنند تا بازگشایی خوبی را در سال تحصیلی جدید شاهد باشیم؛ البته منظور ما لزوماً بازگشایی همراه با حضور دانش آموزان نیست؛ زیرا تصمیم در این خصوص به ستاد ملی مدیریت کرونا مربوط می شود اما در هر حال تلاش خواهیم کرد تا پروژه مهر خوبی را رقم بزنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.