×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حدادی‌فر: بهتر از کی‌روش در دسترس نبود/ ذوب‌آهن تیم باکیفیتی است

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: شروع ماجرای جدایی اسکوچیچ بعد از صعود به جام جهانی زده شد و باتوجه به حواشی بازیکنان می‌شد پیش بینی کرد. تیم نیاز به همدلی داشت و گزینه‌ای بهتر از کی‌روش در دسترس نبود چون او واقعا از نظر نظم تیمی بسیار عالی تیم را هدایت می‌کند. بازیکنان هم به او باور قلبی و حس خوبی دارند. مهم ترین دلیل انتخاب کی‌روش هم حواشی و بی نظمی در تیم ملی بود. زمان زیادی برای آماده سازی تیم ملی تا جام جهانی نداریم و امیدوارم تیم از نظر روحی و روانی به شرایطی بهتری برسد.

او ادامه داد: با همه این‌ها نمی‌توانم به صعود خوش بین باشم. تیم ملی را دنبال می‌کنم و می‌دانم شرایط سخت است. همه با تدابیر خیلی خوب به جام جهانی می‌آیند. بازیکنان حریف در لیگ‌های اروپایی و با شرایط بسیار عالی تمرین می‌کنند و از نظر آماده سازی جلو تر از ما هستند. امیدوارم در زمان باقی مانده شرایطی فراهم شود که به آمادگی برسیم. کارمان بسیار سخت است و نیاز است از نظر بدنی و روحی و روانی به وضعیت بهتری برسیم.

هافبک سابق تیم ملی اضافه کرد: زمانی که برای آمادگی تیم از دست دادیم بسیار به ما ضربه می‌زند. برخی از بازیکنان تیم ملی از کی‌روش شناخت ندارند و طرز تفکر او را نمی‌شناسند. آن زمان لازم برای شناخت طرفین را از دست دادیم. با این حال نیاز است در زمان باقی مانده کمپ‌های خوبی ایجاد شود و کنار هم کار کنند تا بیشتر بتوانند به اهداف تیم ملی نزدیک شود.

مربی ذوب‌آهن در رابطه با وضعیت این تیم عنوان کرد: باتوجه به بازی‌های سختی که داشتیم، نتایج قابل قبول بود. آن چنان عالی نبودیم اما نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم و به این سادگی‌ها نمی‌بازیم. در این دو بازی با وجود شایستگی‌هایمان بازی‌ها را واگذار کردیم. امیدواریم در بازی پیش رو مقابل نفت مسجدسلیمان بازی باکیفیتی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. به این سه امتیاز نیاز داریم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشد. می‌خواهیم در زمان باقی مانده نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.