×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳
 حراست و بازرسی شاخص های اعتماد و رضایت مندی را در سازمان افزایش می دهند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار صمیمانه با کارکنان  مدیریت حراست و بازرسی ، ضمن تقدیر و  قدردانی ، گفت: بازرسی و حراست چشم بیدار سازمان ها هستند وشناسایی دقیق مخاطرات و پیشگیری به موقع سرلوحه فعالیت این نیروهای خدوم است.
 
مدیرعامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت از عملکرد چند سال اخیر این مدیریت، گفت: احساس امنیت در بین بیمه گذاران به واسطه پاسخگویی به نظرات و شکایات آنان ، نقطه قوتی است که اعتماد و اطمینان را در حوزه های صدور و پرداخت خسارت به وجود می آورد.
 
وی ضمن تاکید بر وظیفه حراست ها مبنی بر صیانت از مدیران، کارکنان و شبکه فروش ارزشمند توصیه کرد که باید منافذ احتمالی تخلفات در شرکت بسته شود و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همراهی و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا، روند رو به رشد و مسیرموفقیت این شرکت ، تداوم پیدا کند.
 
بنابر این گزارش، رضا کریمی مدیرحراست و بازرسی بیمه آسیا در ابتدای این دیدار در سخنانی  با قدردانی از حمایت های  مدیرعامل بیمه آسیا،  گزارشی از عملکرد این مدیریت ارائه داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.