Categories: بانک و بیمه

حراست و بازرسی شاخص های اعتماد و رضایت مندی را در سازمان افزایش می دهند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار صمیمانه با کارکنان  مدیریت حراست و بازرسی ، ضمن تقدیر و  قدردانی ، گفت: بازرسی و حراست چشم بیدار سازمان ها هستند وشناسایی دقیق مخاطرات و پیشگیری به موقع سرلوحه فعالیت این نیروهای خدوم است.
 
مدیرعامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت از عملکرد چند سال اخیر این مدیریت، گفت: احساس امنیت در بین بیمه گذاران به واسطه پاسخگویی به نظرات و شکایات آنان ، نقطه قوتی است که اعتماد و اطمینان را در حوزه های صدور و پرداخت خسارت به وجود می آورد.
 
وی ضمن تاکید بر وظیفه حراست ها مبنی بر صیانت از مدیران، کارکنان و شبکه فروش ارزشمند توصیه کرد که باید منافذ احتمالی تخلفات در شرکت بسته شود و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همراهی و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا، روند رو به رشد و مسیرموفقیت این شرکت ، تداوم پیدا کند.
 
بنابر این گزارش، رضا کریمی مدیرحراست و بازرسی بیمه آسیا در ابتدای این دیدار در سخنانی  با قدردانی از حمایت های  مدیرعامل بیمه آسیا،  گزارشی از عملکرد این مدیریت ارائه داد.

فتحنایی

Recent Posts

ادامه تنفس هوای آلوده در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۱ دی)…

20 ساعت ago

فروش مرغ ارزان‌تر از نرخ مصوب ‌/ ریزش قیمت انواع ماهی

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: گوشت مرغ با قیمت پایین‌تر از نرخ…

20 ساعت ago

امضای تفاهم‌نامه برای خرید ۳۰ هزار تن ریل ملی

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل…

20 ساعت ago

حقابه هیرمند را در تعامل با طرف افغانستانی پیگیری می‌کنیم

وزیر نیرو گفت: در تعامل با کشور همسایه تلاش می‌کنیم موضوع تامین حقابه هیرمند را…

20 ساعت ago

رئال مادرید حریف بارسلونا شد/ ال‌کلاسیکو در فینال سوپرکاپ

- تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر رئال مایورکا به فینال سوپرکاپ اسپانیا صعود…

20 ساعت ago