×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حسین زاده در حضور محسنی اژه ای: بانک ها نگذاشتند چرخ تولید کشور متوقف شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده در دیدار اعضای شورای هماهنگی بانک ها با حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که اقتصاد ایران بانک محور است و نیاز‌های بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی و تجاری کشور، به جای بازار سرمایه از طریق بانک‌ها تأمین می‌شود.

وی همچنین در خصوص تملیک واحد‌های تولیدی به دلیل ناتوانی در بازپرداخت اقساط تسهیلات، توضیح داد: بانک‌ها هیچ واحد تولیدی فعال را تملیک نمی‌کنند، به گونه ای که واحد‌های تملیک شده توسط بانک ها، ورشکسته و تعطیل بوده اند.

حسین زاده ادامه داد: واحدهای تملیک شده، شرایطی داشته اند که حتی با وجود ارائه تسهیلات، کسی حاضر به احیای آن‌ها نبوده است و بانک‌ها برای وصول مطالباتشان به تملیک و فروش آن‌ها مجبور شده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران بیش از ۲۰۰ هزار نیروی انسانی شبکه بانکی کشور را سربازان اقتصادی نظام معرفی کرد و با ابزار گلایه از برخی فضاسازی‌ها علیه نظام بانکی، گفت: مدیران و کارکنان شبکه بانکی حتی در ایام کرونا یک لحظه از خدمت رسانی غفلت نکرده اند و حتی در روز‌هایی که دنیا با کمبود ماسک مواجه بود، نظام بانکی با حمایت از واحد‌های تولیدی، نیاز کشور در این زمینه را مرتفع کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.