×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور اسکوچیچ و شمس در تمرین تیم ملی فوتسال

به گزارش ایسنا، حسین شمس عصر امروز (دوشنبه) در تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافت. شمس قبل از بازی دوستانه تیم ملی و مقاومت البرز در کنار اعضای تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی حاضر شد و در فضایی صمیمی برای دقایقی با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

شمس با بیان اینکه ما هر وقت روی جوانان سرمایه گذاری کردیم ثمره‌اش را گرفتیم، گفت: من افتخار می‌کنم در جمع شما جوانان حاضر هستم. برای حمایت از تیم‌ ملی به صورت مداوم با وحید شمسایی در تماس هستم و مطمئناً تمام برنامه‌هایی که تیم ملی دارد، مورد حمایت قطعی ما خواهد بود. وحید شمسایی دست به ریسک بزرگی زده است و همه ما باید در راستای موفقیت تیم ملی گام برداریم. در این مسیر هر کمکی که از دست بر بیاد دریغ نخواهم کرد. 

وی افزود: من به این نسل جوان اعتقاد دارم و مطمئنم در جام ملت‌های آسیا نتیجه می‌گیرند و این تیم جوان و با انگیزه در کنار با تجربه‌ها در جام جهانی موفق خواهد شد.

حسین شمس سپس با اصولی، رییس کمیته فوتسال به گفت‌وگو پرداخت و نظاره‌گر بازی دوستانه تیم ملی با تیم فوتسال مقاومت البرز شد.

در ادامه این دیدار اسکوچیچ به همراه حمید استیلی در سالن برگزاری این مسابقه دوستانه حاضر شدند و دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با پیروزی ملی‌پوشان مقابل مقاومت البرز به پایان رسید.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.